Praktik

Har fått reda på att jag ska vara på Hedvigs Trädgård ;) Nästan precis där vi bodde förut...
synd att vi flytta *s* hade vart skit nära om vi bott kvar =)
Men men *haha*
Kanske inte blir så jätte tidiga mornar?! *hoppas*
Men kul ska det bli.... vi é två i klassen som ska va på samma ställe =)

Har pratat med tatuerare nu.... verkar som jag kan få en tid lagom till lovet.... måste bara bestämma
VAD för tatuering & VART tatueringen ska sitta... SNABBT...

Jag é lite rädd!!!

Jag får välja nån jätte lätt tatuering som inte kräver så jätte mycket?!
Vart gör det minst ont på kroppen?! =)

Ska strax till skolan igen... as always... orkar inte idag.. é så trött..... men nu é jag ju redan påklädd
så det é väl lika bra jag går ;)
Sen blire vattengympa.... provsjungning... & lagning av nagel =)


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har gjort på underarmen, nere vid handleden och på ryggen. Ingen av dom gjort ont!

2009-10-10 @ 18:40:30
URL: http://pisaang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0