Movie-night ;)

Har vart hos Teres idag en sväng...
Satt å prata o försökte mysa mé James...
Men han va visst lite butter just idag ;) Typiskt ;)

Men jag lyckades få han tyst några gånger *ler*
Gud när han log *s* sicken sötis.... ;)
Längtar inte ALLS efter en egen.... nej då...

Sen va det filmkväll i Skövde... kika på fredagen den 13:e...
*hmmm* inte världens bästa film.... men men ;)
Blev bjuden på pizza också.... ;)

Nu é jag "hemma" i karlsborg... funderar på om det é värt att gå å lägga mig.... Ska följa mé Johan i lastbilen... & vi ska åka 3 härifrån... & kl é halv 1 nu?! ;) Johan lovade att jag skulle få sova i lastbilen...
Kanske skulle passa på å lägga mig i solariumet *s* När det ändå é gratis ;)
Så blir jag lite brun å fin ;)
JJJJAAAAA ;) skönt också ;)

Kommentarer
Postat av: emma

mysigt att mysa med en liten bebis :D hihi! sola lite åt mig med!

2009-10-26 @ 07:40:55
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0