lämnad

Jaha... Nu sitter jag i bilen... På väg ifrån gävle... Me flyttlass... Ja nu flyttar jag ifrån gävle. De senaste 3 åren känns helt bortkastade. Visst jag har fel... Precis som alla andra människor... Men som du lämnade mig. Det var så jävla lågt... Förstår inte hur man kan göra så? Vänta tills jag e 40 mil bort... O sen skicka sms o göra slut? O så sticka iväg när jag ska hämta mina grejer? Fy fan va fegt! O vägra prata me mig också... Det trodde jag verkligen inte om dig! Det känns som du snott mitt hjärta o hoppat o spottat på det! Jag älskade verkligen dig... Jag gör det fortfarande trots att jag samtidigt hatar dig för att du behandlar mig så här efter nästan 6 år tillsammans... Men nu känns livet så jävla meningslöst... Jag känner mig tom o ensam... Vad ska jag hitta på nu, vart ska jag ta vägen? Jag försöker leta en mening me livet... Min bästa kompis sitter hemma o gråter för att jag flyttar... Jag önskar att du också skulle få en endaste känsla i kroppen! Tårarna är slut... Ögonen är helt torra o uppsvullna! Nä jag förstår verkligen inte att du kan göra så här mot mig!

Kommentarer
Postat av: Helena

Nä fyfan, med ett sms? Mina tankar och min extra energi går till dig. Du är stark och kommer klara detta! Kram

2009-10-28 @ 07:09:39
URL: http://pisaang.blogg.se/
Postat av: emma

tänker på dig..

2009-10-28 @ 12:55:44
URL: http://emmszan.blogg.se/
Postat av: Anonym

det trodde jag inte om Uffe =/

2009-10-28 @ 21:24:46
Postat av: Anonym

Jag vet att vi absolut inte känner varandra bra, eller knappt alls, men den jenny jag har sett och hört :) är du en helt underbar vän :) jag lider med dig och jag hoppas att det löser sig..

2009-11-11 @ 22:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0