Framme ;)

Innan jag åkte igår så fick Zäta ett bad ;)
Inte hans favorit sysselsättning precis men det går så
bra så ;)
Det é stunden efteråt som han tycker om... när han får ligga på en torr handduk i hallen....
när husse fönar & borstar honom ;)
Han tooook somna ;) Bubben!!!
Luktar så gott nu!!!

Åkte väl runt halv 4 igår.... & nästan exakt halv 8 var jag framme.
& då hade mamma & pappa gäster... så det va bara o joina...
Zäta fick fullt upp mé Dixie & Lilja... Men det roliga va väl att det va han som körde slut på dom...
& dom é 1 år... han é 7 ;)
Inte ska man komma & kalla min vovve för gamling när småflickorna inte pallar trycket ;)

Fick god mat, pannbiff *mmm*
Sen spela vi rappakalja ;) Det é skit kul mé rätt personer ;)
Sen va det nattadags :)



Nu börjar alla vakna sakta men säkert... skumt att jag é en av dom första som vakna?!
Ajja, frukost!!!!


Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan!

Låter som ni hade en superduperbra helg =) Hade vi med.. hihi..

Vad händer i veckan då?

Här är det rätt lugnt!

Kram på dig!

2009-10-25 @ 21:55:27
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0