Awake....

Ja jösses.... har ringt i telefonen hela morgonen....
Vilket ledde till att jag sov längre än om jag inte blivit så störd ;)

Jaja nu é jag vaken iaf....

Helgen har vart bra.... I lördags åkte vi till Hemlingby
& grilla i skogen & hundarna fick springa av sig ordentligt ;)
Det va jäte mysigt.... synd bara att det små dugga hela tiden vi va där.... :(
Mamma fick stanna hemma eftersom hon va förkyld....

På söndagen hade även Linda & Johan blivit förkylda... så då stannade vi hemma mest
hela dagen. Spelade monopol & kika på film... =)
I måndags åkte dom hem hela bunten... & jäklar va tyst & tomt det blev....
Både jag, Uffe & Zäta däckade alla 3 o toksomna =)

Igår va jag hos Emma heeeela dagen.... först blev jag bjuden på tacos....
Sen spela vi monopol.... kika på film... tog en powernap framför en film....
Sen blev man bjuden på korv m spripes =)
& sen två monopol rundor till ;)

Sen hem.... kika på film mé Puffen & sen soooooova ;)


Idag tänkte jag försöka fixa två svenska läxor som ligger på lager....
MÅSTE MÅSTE MÅSTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0