ÄNNU MER förkyld...

Trodde inte det va möjligt när jag tog det så lugnt igår att jag skulle bli värre?!
Men jo då... i natt uppgraderades förkylningen två hack.... ;)

När Uffe♥ vaknar ska jag försöka tvinga iväg han till apoteket för att köpa nässpray...
Har iaf ingen hosta... och det tror jag é mycket tack vare att jag slutat röka =)
Hade jag fortfarande rökt så hade nog förkylningen gått ner i lungorna
och jag hade haft det jäääätte jobbigt....

Men rökfri får man nöja sig mé feber, halsont & nästäppa ;)
Haha

Trots en jobbig natt mé feber & skit.... så hade jag en riktigt spännande dröm...
Riktig polisaction ;) Ville knappt vakna.... haha *s* Undrar va polisdrömmar betyder?! =)

Nä ska ta 20 koppar te & sätta på lite film & VILA lite till... kan behövas så KANSKE jag é frisk imorgon?!



Kommentarer
Postat av: Helena

Näää, är jätte rädd för nålar. Men de tar ju typ bara 2mm in i huden. Å va avis jag bilr vill göra mera själv!



Bra med rökningen, de är ett mål för mig oxå!

2009-10-11 @ 15:18:54
URL: http://pisaang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0