what happens on birka stays on birka :)

haha. Ja mycket som händer på såna här kryssningar pratar man inte om när man gått av båten... Men lite kan jag ju iaf berätta :) började me en rolig bussresa dit... Mycket flum o skratt! Sminkade oss på terminalen... Mona träffade en kille där som hon hade chattat me... O han va väl trevlig :) Vi åt väldigt god mat... Det va julbord... O oxfilen hade man kunnat döda för! Haha. Sen gick vi till taxen o köpte på oss lite smått o gott. O sen va partyt igång. Mamma o linda va jätte trötta så dom gick o la sig jätte tidigt. Men jag o mona körde på istället. Träffade väldigt mycket trevliga människor :) va helt enkelt en jätte rolig kväll som resulterade i 2 rosor o sänggående efter kl 4 :) gick upp jätte tidigt för att käka frukost o sen gick vi upp till relaxen o låg i bubbeln i över 1.5 timme :) sen va supergod lunch :) ja... O en sväng till taxen igen..! Lovade ju en viss biker att köpa lite sprit åt han :) haha. Sen har det väl egentligen inte hänt så mycket... Sitter nu på bussen hem o längtar hem till min älsklings zäta o min säng! bilder kommer... Kanske... Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0