Karma

Nu så.... genom förkyld... igen!
Vart ju frisk alldeles nyss... Mamma tror att det é svininfluensan....
Vet faktiskt inte om jag tror på det...
Hade feberfrossa hela natten... skit jobbigt.... nu går jag runt å kallsvettas hela tiden...
Ont i kroppen.... hög feber....

Men så slog det mig.... efter 2 kraftiga förkylningar & en sån dumpning... Borde min karma hamna på noll? Eller i bästa fall på plus?! Va för hemskt jag har gjort för att förtjäna det här... Nu känns det som att jag fått sona för det iaf!
Nu borde det bara bli bättre!

Jag får försöka fokusera på det positiva?!
Jag har en underbar familj som bryr sig & hjälper mig....
Underbara vänner som finns där för mig!

OCH.... En person.... som pratar mé mig varje dag.... som gör mig glad...
J... Du finns i mina tankar jämt!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja det hoppas jag! Tatueringen är för din skull och du är värd en...

2009-11-08 @ 12:46:29
URL: http://pisaang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0