Ja jäklar!!!

Ja va ska jag säga.....

Va inne å besikta bilen igår.... ombesiktning om en månad...
Men ska ju lämna bilen till ahlgrens bilar på torsdag så då går den
nog igenom ;)

Sen va det fest hos Anna....
& herregud säger ja bara....
Riktig jäkla snefylla..... riktig fjortis... aj aj aj

Ja... va vi gjorde ska man väl kanske inte gå in på här.... men flummigt värre =)
Mått riktigt dåligt hela dagen... *puh*

& så när jag äntligen vågar sätta mig i bilen & köra hem..... så kokar helvetet för mig...
Så brorsan & hans kompis va tvugna å komma & bogsera hem mig...

Nu ska jag gå å klippa & färga mammas hår... & sen fixa inför kryssningen imorgon ;)
Ingen rast ingen ro =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0