Frisk?

När ska jag få bli frisk? :(
Måste bli frisk till på torsdag.... måste måste måste =)
Först på dagen ska ja kika på lägenhet.... Mycket spännande ;)
& på kvällen...... Ja det é det ja längtar till!!!!!
Vill somna.... & vakna upp på torsdag! orkar inte vänta mer nu!
Ååååh va tiden går sakta nu!

Anna ville att jag skulle komma till Hjo imorgon kväll & sova över
hos henne... Så jag slapp gå upp lika tidigt för att åka & kika på
lgh:en ;) 
Det låter ju mysigt.... Hoppas bara jag blivit tillräkligt frisk =)

Va ska jag göra nu då? Mamma tycker att jag ska sova & vila....
Men herregud.... knappt sovit på 3 veckor... ska jag kunna sova nu då?
Nä jag kommer nog däcka av utmattning när som helst... hoppas nästan på det ;)




Åh.... jag saknar Emma :( spelade monopol igår.... första gången sen jag flytta....
& det é inte samma sak utan dig bejb!!!!!! Saknar er massor!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

ååh :( utan mig :'( jag saaaaaaaaknar dig 100000 gånger mer!!

2009-11-10 @ 15:36:59
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0