Zäta

Heter vårt nya tillskott i vår lilla familj  ;)


Gick upp imorse... ringde till Charlotte som hon heter... ägaren till Zäta....
& bestämde att jag skulle åka dit idag. Så jag va ute mé Lilja.... gjorde mig iordning &
satte mig i bilen på väg upp till Sundsvall ;)
En liten kortis sådär *s*

Kom dit.... det gick jättefint tycker jag, Lilja & Zäta kom bra överens.
Zäta va alldeles supergo =) Lugn & Mysig.
Charlotte hade även sina 2 barn hemma ;)

Sen skrev vi ett kontrakt att jag skulle ta Zäta i 3 månader på prov...
& under den tiden kan både hon & jag ångra oss.
Vilket jag nästan vet att JAG inte kommer göra ;)
Men är väl bra att vi har det skrivet!

Va lite jobbigt att åka därifrån.... Dom verkade inte riktigt vilja det...
Men Zäta satte sig i baksätet & Lilja i framsätet.
& resan ner gick så fint så.... Han satt så fint i baksätet hela resan... inte ett pip.

Sen kom vi hem.... Uffe va hemma & hade städat & gjort fint ;)
& Uffe verka bli kär i Zäta på än gång han mé =)

Lilja ville ha lika mycket uppmärksamhet ;)


Sen käka vi.... alla 4 ;)
& sen begav vi oss ut.... i snöstormen.... Vi gick väl ca en mil.... ;)
Va riktigt kul.... men är bra trött nu =) Blöta & trötta é vi ;)


Lilja ligger nu brevid mig i soffan & sover & Zäta ligger ute i hallen & sover ;)



Jag är bra sugen på att gå å lägga mig jag mé =)
Men tänkte väl kika på nån film mé Puffe & sen ta en till promenad innan vi går & nattar ;)

En bra dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0