Söndag

Ja visst, söndagar är som vigd till slappdag ;)
 
Igår va vi ut på långpromenad igen.... så långt att vi gick lite vilse =)
Zäta fick gå lös i skogen & han stormtrivdes.... =) Han verkar så lycklig
när han é "fri" =) Lilja vågar jag inte släppa när jag é själv.... Ifall hon sticker...*usch*
Eftyer promenaden va dom SÅ skitiga... så då vart det en dusch... =)
Lukta blöthund i hela lägenheten =)

Sen va jag ute mé Maria en sväng på kvällen.... kunde vart roligare =)
Va nån kompis till Maria som va lite otrevlig... men men =)
Tur att Maria é trevlig istället.. =)

Uffe kom & mötte mig mé hundarna sen =) & så promenera vi hem =)))
Dom vart så glada så =) Som om man vart borta i flera åååår =)

Imorgon ska jag till tandläkarn... & dra ut tanden.... *stackars mig*
Försöker intala mig själv att allt ska bli bra då.... men det é svårt.
Uffe har lovat att följa mé & hålla handen =)))

Nu har hundarna nyss fått mat så nu ligger dom alldeles däckade =)
Gogrisarna =) när dom vaknar blir det promenad igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0