Snöstorm...

Ja nästan iaf... kommit massa snö.... va ju nästan vår i går ju.... *suck*
När kommer våren???????
Jag é i desperat behov av lite sol & barmark ;)

Hundarna gillar iofs snön ;) hoppar, rullar, skvätter & leker *skrattar*
Det é fruktansvärt kul att se ;)
Speciellt när Lilja vill göra precis samma saker som Zäta.... så när Zäta går i djup snö....
Ska LIlja också gå där.... men hon sjunker ju ner så hon inte syns & knappt kommer upp *s*

Åh jag storstädade igår... det glömde jag skriva =) Sortera hela garderoben som blivit till allmän container ;)
Men nu é det snyggt & prydligt... & sortera både det ena & det andra ;) nu ska det va ordning överallt....
Inte bara till synes.... utan på riktigt ;) Öppnar man nån låda eller garderob så é det faktiskt rent & snyggt där också ;)

Förut hade man gjort en snabbstäd & slängt in allt skit på hög ;) Syns ju inte då om man får besök iaf ;)

Uffe Blev glad när han kom hem från skolan igår iaf ;)
Vi va å tvätta hans bil igår också =) Hade nästan glömt att den va vit =)


Har vart ute på 2 promenader hittills idag.... nyss käkat lite pyttipanna ;)

Nu é jag alldeles trött & slut.... gör fortfarande ont i munnen....  tanden... tandköttet & kinden....

Undrar när det ska gå över??? & har banne mig fortfarande lite småfeber.... Hoppas penecillinet hjälper nu..

Orkar inte mé mer strul mé den här tanden.... inte nån föresten ;)

Men om den här operationen inte hjälper nu ska dom dra tanden.... Ska man börja bli tandlös innan man fyllt 25 ens?

Härligt härligt =) Tur att det inte é en tand som syns =)


Nä ska nog joina hundarna & sova lite ;) Det ser så skönt ut!!!!!


Kommentarer
Postat av: Barbro Nilsson

Hej

Hoppas det går bra med Zäta och att alla trivs med varandra. Jag äger (ägde t o m den 5 mars i år) pappan till Zäta (Muffin 13 år). Är Zäta lika anpassningsbar och mysig som min Muffin var går säkert allt bra. Lycka till/Barbro

2009-03-10 @ 15:16:42
Postat av: Jenny

Ja gud jag tycker att han har anpassat sig riktigt bra =) & han är helt underbar! Älskar honom redan ;) Tack Barbro!

2009-03-10 @ 21:04:30
URL: http://cherrrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0