Smärta!!!!!

Herregud va ont jag har!!!!!

Dom va jättegulliga på sjukhuset.... Men jag va fortfarande lika rädd....

skakade hela jag....

Det tog typ.... 1 timma å operera.... & allteftersom bedövningen släppte desto mer ont ont har jag fått.....

Uppsvullet & hej å hå.... Grina förut för att gjorde så ont....

Ska till doktorn snart & få smärtstillande.... för det va tydligen inte så normalt att det skulle

göra så här ont... skulle räcka mé alvedon sa dom.... icke då! inte nåt!!!

Smakar blod i hela munnen... Hoppas det här går över snart!!!!!!!!


Uffe fick gå ut mé vovvarna när vi kom hem från sjukan.... & det klara han ju fint...

första gången han gick ut mé dom själv... ;)


Tror hundarna har märkt att jag inte mår bra... för dom har vart extra mycket kelsjuka... om det ens é möjligt så gosiga som dom é i vanliga fall ;)

Zäta kom in i sovrummet flera gånger & la sitt huvud i min hand & börja prata ;)


Va ute mé dom nyss på en kortis.... orkar inte så långa stunder idag.... Men dom fick sköta det dom behövde iaf ;)

Nu ligger dom & sover igen.... Så ska dom få va själva när jag åker till doktorn... ;)

Men det gick så fint när vi va på sjukhuset så ;)


Varken ätit eller druckit idag.... förut fick jag inte... nu vågar jag inte... *stackars stackars mig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0