operation...

fy fan va läskigt!!!! precis vart ute mé vovvarna.....
så ska jag bara hoppa in i duschen & åka till sjukhuset & skära upp tandköttet....
*vill inte* Uffe ska följa mé =) sötnosen!
Men har så väldigt ont i tanden... som påverkar hela kroppen.... mycket skumt...
Men usch.... om jag bara kunde va mindre rädd?

Kanske inte kan äta alls idag? om dom vart & pillat där så mycket? HAHA BLIR NYPONSOPPA FÖR MIG ;)
Men ut mé vovvarna måste jag ju iaf... ;) så skönt att gå. trodde att jag skulle tycka det va jobbigt men icke....
Igår på kvällspromenaden så sprang jag lite t.o.m........ JAG!!!!!! *s* kom på mig själv att jag små¨sprang.,... & så börja jag jogga..... Inte så länge.... men åndå =)

Jag ser än så länge inge negativt mé att ha hund.... Zäta iaf ;)
Lilja é ju hur mysig som helst..... men det negativa mé henne é ju kisseriet =)
Men men ;)

Nä nu lär jag duscha & borsta gaddarna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0