Lördag...

Fick aldrig komma till doktorn... dom ringde & avboka själva... sa att dom inte tog emot
tandläkarpatienter....
*suck* så jag fick åka till apoteket... köpa mer alvedon, ipren & receptfria diklofenak...
Kan väl säga att det hjälpte lite... Vågade till slut äta på kvällen.....
& dricka... va NÅGOT törstig ;)
Så länge jag tuggade på höger sida hela tiden... & sakta... små tuggor.... så gick det bra =)
Tog ju en bra stund att äta... men jag blev iaf mätt =) Skönt det!

Sen tog vi en långpromenad mé vovvarna jag & Uffe... Skönt det!! även fast jag va lite smått illamående & svimfärdig....
Lite läskigt....
Lite orolig för Lilja.... hon kissa 6 gånger på den promenaden.... Det kan väl inte va normalt?
Men hon verkar inte ha ont eller nåt? Lika pigg & glad ändå.... Har försökt få tag på Linda... för å höra om hon é försäkrad & sånt.... Lär väl ringa veterinären... för det känns lite konstigt tycker ja... hon kanske har UVI.... kanske därför hon kissat inne också?
Isf kan man ju inte va lika arg på henne.... Stackarn....

Så jag ska försöka få tag på Linda ett tag till.... & ringa en veterinär & fråga....
Men Zäta verkar trivas mer & mer mé oss tycker jag.... För varje natt som går lägger han sig närmre & närmre oss....
Inatt låg han nästan under våran säng ;) & för varje dag som går så pratar han mer & mer =)
Hoppar & skuttar nästan lika mycket som Lilja *s* haha nä men mer än när han kom iaf =)
Det känns skönt att han verkar så glad!

Jag ska till tandläkarn idag iaf... 11.30 & förmodligen få nåt för smärtan.... inge kul att ha så här ont...
Får se om jag hittar dit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0