kssssssss

Japp japp.... vart å handlat MASSA mat ;)
både till hundarna & åt mig & Uffe =)

Äntligen köpt ny telefon också ;) Den ligger på laddning nu...
så svärmor ska väl få ta över min gamla verkar det som ;)
Fine by me ;)

Jag & Maria va ute på en promenad mé Zäta & Lilja.
Dom é så goa så ;)
Lekt, myst =) Lilja somna mé huvet i mitt knä förut...  *snutt*
Nu ligger hon på golvet i vardagsrummet.... Zäta ligger på golvet i hallen & Uffe ligger i sängen ;)
Bara jag som é vaken... som vart vaken längst....
Men men ... åh kisselisan här brevid... kissa i soffan förut... *suck*
& nu morrar hon i sömnen *haha* Blir mycket tvätt de närmsta månaderna ;)

Om en stund ska jag ut mé bestarna igen ;) Tycker om båda så mycket!!!!

Lär laga mat också.... till karln min.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0