Julia

herregud va liten & söt hon va ;) Köpte lite presenter innan jag åkte dit =) & tror att dom va uppskattade ;)
Alltid svårt å veta va folk vill ha =)
Alldeles röd & pluttig va hon ;)I & Både Emma & Robin såg så stolta ut så ;)



Mysmys ;) Man blir ju inte mindre sugen på å skaffa barn när man såg henne ;)


Hundarna fick ju va ensamma hemma under tiden jag va på BB....
dom blev SÅ glada när jag kom tillbaka =) Hoppa & prata båda två ;)
Va ute på en till promenad.. & nu é jag SÅ trött.... hundarna också verkar det som... båda ligger på golvet här i vardagsrummet mé mig ;)
Dom é så goa! Skulle Lilja bara bli rumsren skulle hon va perfekt... men men....
Myspluttarna!!!!!




Hur kan man inte bli kär i dom???? ;)
nä.... jag ska faktiskt sätta på en film & försöka slumra en stund....
*trööttt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0