Grattis Emma

Grattis Emma & Robin till er lilla Julia!
Tack för kortet! Hon é verkligen jättefin!

Shit... när Emma skicka kortet på sin lilla bebis.... Jag blev alldeles tårögd.... va ute & gick mé hundarna...
& så ringde jag upp & hörde bebisen i bakrunden ;)
Emma lät alldeles trött..... inte SÅ konstigt kanske....
Hon sa att hon skulle ringa.... så jag får träffa lilla Julia =)
SÅ SÖT!


Har vart hos veterinären idag... Med Zäta & gett honom ett inplantat i nacken....
typ en p-spruta =) Lilja börjar ju lpa snart.... inte så skit bra & ha en löpande tik & en
okastrerad hane i samma lägenhet? *njae*

Men nu é det gjort... Han va så duktig så! Men han verkade tycka att det va läskigt... han typ ställde sig upp & krama mig medan veterinären spruta in inplantatet =) Men han sa inte ett ljud.... så länge jag klappa honom...
Råkade jag sluta några sekunder så sa han till mig *ler* Han é verkligen super go!!!!!
Inte skit billigt... 1280:- men men det é det väl värt i slutändan =)

& Lilja fick vänta i bilen under tiden.... blev så glad när vi kom tillbaka så.... vart borta SÅÅÅÅ länge ;)
sötnosen då ;) i hennes värld hade vi väl vart borta flera dagar ;) fast det va en halvtimma ;).....

Vart ute på 3 promenader idag redan.... & dom é faktiskt inte korta... fortsätter jag så här kommer jag
nog komma i bra form innan nästa sommar ;) Vore banne mig inte fel ;) 
Funderar på att frysa gymkortet 2 månader..... tror inte jag  kommer ha tid & gymma när jag har två hundar...
Vet i sjutton om jag behöver gymma heller när jag har bestarna =)

Nä... nu é jag hungrig! LUNCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0