God morgon

Vaknade av en liten pigg dam som hoppa & skutta...
men till skillnad från andra mornar.... blev jag även väckt av en stor best ;)
en stor VACKER best ;)

Haha shit va Zäta pratar.... han va så glad =) Vifta på svansen så han ramla omkull....
& prata prata prata *ler*
& oj oj oj va han vill gosa =) Underbart tycker ja =)
Uffe sa också det... hur ska man nånsin kunna lämna tillbaka han?
Om man redan efter bara 1 dag är så kär i han.... hur ska det gå efter 3 månader...
Eller ja.... det kan ju ske tidigare.....
Nä usch inte tänka så redan ;)

Iaf..... de två små odjuren väckte mig så jag klädde på mig & så gick vi ut & gick....
Gick så bra så även fast jag gick själv mé båda =)
Bra att Zäta är så lydig & lyssnar på mig... annars skulle det verkligen inte gå... så stor & stark
som han är ;)

Nä men & så kom vi hem iaf.... & då va Uffe vaken... & Uffe & Zäta har verkligen funnit varandra....
Lilja är lite avis tror ja ;) Tur att jag också finns då som kan gosa mé båda två =)

Jaja.... ska väl försöka åka & handla lite.... finns ju ingen mat till mig & Uffe hemma... bara hundmat
& hundgodis överallt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0