Förkyld.....

Jaha... jag ska helt enkelt inte konsumera alkohol =)
Blir sjuk varenda gång =)

I fredags va jag & Emma... & Julia på köpis & på plantagen.... jag
köpte buzz kontroller =)
Jätte roligt =)
Sen va det bara hem å städa =) Kl 18 kom Elin mé tåget.... hämta henne.... sen på kvällen så gick vi nån promenad mé älsklingarna.... käka lite & spela Buzz =)
Det gick riktigt bra... Elin é ju allergisk mot hundar, men det gick så fint... hon kunde klappa dom & allt =)
Skönt det!!!

På lördagen så gick vi några promenader.... laga mat.... spela Buzz... & sen gjorde vi oss iordning för lite partaj...

drack vin & sjöng singstar =)

Sen skjutsa Uffe oss till Heartbreak Hotel, Elin vart pruttfull men jag hade faktiskt riktigt kul =)



Elin fick mé sig en snubbe hem som sov över....

Söndagen vigdes mest åt att slappa... titta på film, spela Buzz, & promenera självklart =)
Tidigt på måndag morgon åkte Elin hem.... vi gick dit mé hundarna.... istället för att ta bilen som vi alltid gör.... så fick hundarna en rejäl promenad =) Bra det!

Dom é så underbara =) Zäta ligger just nu på min fot =) Varje gång vi é ute vill han ha kopplet & leda sig själv...
sen går han en bit & sen lägger han sig ner & rullar i snön =) sötnosen =) & grannarna ler varje gång han kommer mé kopplet i munnen =) Han ser ju knappast farlig ut =)
Pratar varje gång man INTE klappar honom =) tystnar när han får gos *skrattar*

Både jag & Uffe é så tokkära i denna killen.... & han & Lilja kommer jättebra överens... leker & sover ihop.... ;) Så kul å se =)



Nä.... om jag kanske skulle få i mig nåt... & sussa lite så jag blir frisk nån gång.... *suck* tur att jag har vovvarna som håller mig sällskap =)


Kommentarer
Postat av: emma

jenny vi måste leka någon dag :)

2009-03-25 @ 19:22:08
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0