En vovve till?

Har fått förfrågan att ta över en golden retriever på 6,5 år... en hane =)
Det vill jag hemskt gärna!!!!!
Uffe tycker också att det låter som en bra idé ;)
Så jag ska ringa till dom imorgon.... & åka upp till sundsvall & träffa hunden...
om den nu finns kvar? Dom kanske redan har hittat ett annat boende åt han?
Hoppas inte det *ler*

Isf får vi 2 voffsingar i 2 månader innan Lilja åker hem ;)

Har vart ute på långpromenad nu på kvällen.... så nu ligger hon brevid mig här i soffan & småsnarkar ;)
Uffe sitter också brevid.... men han käkar knäckemackor ;) hungrigt blir det efter stortvätt på bäddmadrassen ;)

Men Det verkar som att vi kan få den torr inom det närmsta dygnet *skrattar*
Inge kul å ligga i intorkat piss eller???????? Lika bra & tvätta den.... duktig Puffe ;)

Själv har jag mått illa typ hela dagen.... kände att jag blev lite småförkyld på vägen ner hit igår.... & det kombinerat mé illamående...
*hmm* tagit samarin nu.... ska ta alvedon sen så kanske allt blir fint ;)


Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0