Blöt

Jo visst vart det en promenix till =)
Inte lika lång men dom fick iaf komma ut & blöta ner sig igen ;)

Det är verkligen skillnad på dom ;) Lilja é glad & sprallig hela tiden....
Medans Zäta är mer mysig & lugn hela tiden ;)

Man kan ju inte favorisera nån av dom när dom é så fruktansvärt olika ;)
& det är ju bra ;)

Zäta verkar däremot tycka att Lilja är lite påfrestande.... Han är väl inte van
att ha en unghund sniffandes i baken hela tiden som vill leka 24/7.

Svårt att veta va som rör sig i huvudet på Zäta..... är han bara trött just nu?
Eller har han hemlängtan? & självklart vore det inte konstigt... Undrar väl va han har hamnat på för ställe...
Från barnfamilj till ett ungt par... & en till hund.... Från villa till lägenhet....

Jag ska iaf göra allt jag kan för att få honom att trivas ;)



Uffe står inne i sovrummet & försöka torka madrassen mé ett strykjärn *s*
Han är så påhittig min karl ;) Jag är så fruktansvärt trött nu.... kommer stupa ner i sängen & aldrig vakna känns det som.... *jäsp*

Men imorgon.... Ska försöka duscha Lilja.... ska åka & handla mat...
försöka sova lunch *skrattar* nä inte vet jag..... & självklart ett antal promenader mé govovvarna ;)

Nä ska väl gå å kolla om sängen é klar ;)
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0