Beautiful

Japp visst é det så nu ska jag bli granner.... ;) haha vacker....
Idag halv 2 ska jag till frissan & göra en liten make-over =)
Imorgon ska jag till Nageldesign & fixa mig riktigt snygga naglar =)

Oj oj oj säger jag bara ;) *skrattar* Äntligen kan jag kanske få känna mig lite vacker....
svårt när man går omkring osminkad & mysbyxor hela dagarna & mår lite halvpiss hela tiden =)
Men nu ska jag iaf försöka å må lite bra =)

Hade ju tänkt att jag inte skulle göra nå mé håret på ett tag.... men det går inte längre =)
Jag har försökt länge nog =) Får ta kort sen så får vi väl se om jag blir vacker.... kommentarer tack *s*

Längtar till fredag då Elin kommer.... & förhoppningsvis Ronnie & Maria också =)
Men iaf Elin!!!!! Party & mys & god mat & promenader hela helgen lång =)

Mamma vill att vi kommer ner till Karlsborg till påsk.... Uffe vet inte än.... men jag ska nog ner =)
Dom saknar ju Lilja.... inte mig..... men Lilja =)
& så måste dom ju få träffa Zäta =) Dom kommer älska honom lika mycket som vi gör =)
Han måste va den underbaraste hunden som finns!!!!! MYSGUBBEN!

ja *hmm* om jag kanske skulle slänga i mig nåt å äta & ta en snabbdusch innan jag ska till frissan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0