2,5 timma!

Haha impad över mig själv ;) Vakna av att Zäta kom in & prata....

så kom Lilja också & skutta ;) Bara å klä sig & gå ut.... då va kl nästan 8.30...

Gick vanliga rundan.... Lilja hade då inte kissat så jag gick en bit till.... gick i parken..

Hälsans stig... det lät fint ;)

Va jätte mysigt... att gå runt gavleån.... lugnt & skönt =) Mötte 3 farbröder som ville hälsa på

hundarna... =) 2 av dom kallade dom helan & halvan ;) haha

& så när jag börja närma mig hemmet börja jag fundera på hur länge

jag hade gått.... 1 timma tippade jag på.... kanske 1,5..... *ler* men till min stora förvåning va kl 11.... =)

så 2,5 timma ;) shit shit ;)


& igår gick jag 2 promenader till, efter jag skrev....


Kommer bli fint det här.... =) Nu ska jag käka lite... åka å köpa nåt åt Emmas Julia....

& åka till BB & hälsa på *ler* så mysigt så *s*


Skriver mer sen ja =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0