Måndag morgon...

Van att vakna så här tidigt nu... behöver inte ens ställa klockan... vaknar ändå av oro att försova mig =) nästan alltid en halvtimma innan jag ställt klockan.,.... & då é det ju lika bra att gå upp... annars blir jag bara ÄNNU tröttare när jag vaknar igen =)
Iaf vaknar upp...... tittar ut... SPÖREGN! Tur att jag ska sitta vak idag & va inomhus =)
Inte så kul att cykla omkring i det här vädret....

Åh som ni har sett så har Teres äntligen fått sin bebis.....
En son som ännu inte har nåt namn... inte offentligt iaf =) Än så länge é det korven som gäller ;)
Fick meddelande 02.39 den 18/7 natten till lördag.
Vaknade..... vart alldeles tårögd =) Så fin liten plutt!
& så overkligt..... min bästa kompis.... é mamma? ;) Nä kan fortfarande inte greppa det.... kommer nog inte göra det förns jag ser dom tillsammans heller ;)

Har än så länge bara messat mé Teres.... hon måste väl va helt slut så hon orkar väl kanske inte att alla ringer =)
Dom skulle komma hem idag... avvaktar nån dag till ;) Sen kan jag nog inte hålla mig längre =)

Snart ska jag ut i regnet på en promenad mé Zäta innan jag ska iväg till Sätra.....
Måste bara smälta tanken på att gå ut i regnet ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

James låter i mina öron mycket bättre än korven :-) Time flies och vi med den. Känns stundtals oerhört främmande att vi är giftasvuxna och den generationen som bör stå för familjemakeriet ;-)Hälsa henne så gott!

2009-08-03 @ 10:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0