LEDIG!!!!!!

Skrev fel sist.... inte 22,25 timmar utan 27,25 timmar *Ler* räkna bakåt istället för framåt =)
Haha trött trött.... Igår jobba ja dubbelt från 7-21.... därför fick jag va ledig idag =)
Uffe har vart inne i badrummet i över 1 timma nu..... vart så fruktansvärt toanödig förut.... & han blir aldrig klar....
Så jag fick springa ner i källaren ä gå på toa där
*skrattar*
Tur att vi har toalett där ;)

*hmmm* jaja ;)

Zäta har precis käkat isglass ;) oj oj oj va gott det va han vart helt tokig *s* satte sig nästan i knät på mig ;)
Goingen ;)

Börjar äntligen få lite ordning på lägenheten nu ;) é iaf inte stökigt längre ;)
Långt ifrån klart men som sagt... inte stökigt =)
Fått massa gardiner av Emma ;)
Jätte snällt!

Hade myskväll i förrgår, Jag, Uffe, Emma & Jullan =) Kika på film & käka tacos... & jordgubbar & glass till efterrätt ;)
MUMS!

Nä men nu har vi snart tvätt tid ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

When a girl gotta go a girl gotta go!

2009-08-03 @ 10:55:47
Postat av: Elin

When a girl gotta go a girl gotta go

2009-08-03 @ 10:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0