Flum & tankegång

Ibland undrar jag om någon skulle sakna mig om jag försvann????
Är så trött på all skit som finns..... Mobbing, rån, mord, våldtäckter.....
Varför ska sånt ens existera???

Man ser på tv, läser tidningen, hör det på gatan...... bara elände överallt.
Ska inte världen vara god?

Satt å flumma med en kompis häromdagen.... att detta kanske inte är livet?
Det här som vi upplever nu kanske är "eftervärlden" helvetet eller va man nu vill kalla det....
Vi har levt redan & detta är straffet??

Det kan ju inte va himlen iaf.... där ska väl absolut inte finnas något ont?
Om detta nu är livet vill jag hamna i himlen.... Men vad är himlen?
Kan fortsätta i flera timmar med detta flummande.......
Men går nog sönder lite inombords om jag tänker för mycket på sånt här.....
Nä usch & fy & blä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag skulle VERKLIGEN sakna dig!! Glöm inte det... hakuna matata (ur lejonkungen: när problemen hopar sig så vänder du bara ryggen åt dem)

2009-07-06 @ 10:25:19
Postat av: Elin

Jag skulle VERKLIGEN sakna dig!! Glöm inte det... hakuna matata (ur lejonkungen: när problemen hopar sig så vänder du bara ryggen åt dem)

2009-07-06 @ 10:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0