Vad händer i helgen =)

Bra fråga Josefina =)

Lyckades somna runt 8 imorse & sov till 11 =) skönt mé lite sömn iaf!
Nu har jag duschat & käkat frulle....
Pratat en sväng mé min kära mamma som é på väg till Norge för å tjäna storkosing =)
Slängt in ett av våra täcken i tvättmaskinen.... Nu ska musiken på & så ska jag börja städa...

Imorgon ska vi ta en låååång sovmorgon *ler*
& sen ska vi åka & bowla för att sedan käka på Mezopotamya & efter det gå på bio =)
Ska bli så kul =)

Köpte massa fina saker på Ikea igår som jag ska pynta lägenheten mé när det é städat...
Så får hoppas att Uffe blir glad när det blir så fint =)
Köpte även present till gogrisen.... Risken att han läser min blogg é väl inte
så jättestor... men skriver inte va det é iaf =) Får vänta till efter lördag mé det..... så vet jag även reaktionen =)

Ska ta lite bilder sen så man får se om jag gjort ett bra jobb mé städningen eller inte? =)


Kommentarer
Postat av: emma

grattis till 5-år :) hälsa puffuffe också!

2009-02-07 @ 12:10:31
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0