Uffe fyller år =)

Grattis puffe ;) idag fyller Uffe 27.... han har ångest för att han närmar sig 30, vilket betyder "vuxenliv"
ajja... =)

Har bakat lite & fixat frulle på sängen..... Inatt när jag satt vak så slog jag in alla hans paket ;)
Blev en del ;)

Ja.... snart ska jag laga lite käk..... & sen ska jag sitta vak inatt igen.... börjar 21....
På fredag ska vi åka till Ljusne till meine svärföräldern & då ska vi fira lite mer =)
eftersom jag jobbar & Uffe é i skolan blir det inte så mycket fira =)
Men liiite blev det iaf =)








Kommentarer
Postat av: emma

du har blivit utmanad! :) kolla min blogg för mer info!

2009-02-11 @ 10:17:47
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0