Svärpäron...

I fredags så åkte vi till Ljusne... till uffes föräldrar =)
Blev bjudna på jättegod mat =)
sen va det dags å lägga sig... & en gång till kunde jag inte sova på natten.... alls...
I lördags.... Alla hjärtans dag.... så när uffe vakna fick jag en underbar fotmassage =)
Vi gick upp.... kika lite på tv.... åt lite.... för å sen åka till gymmet i Vallvik...



Där dom fortfarande har midsommarstång uppe *skrattar*


Jag tyckte det va lite lustigt =)
Ja.... det va jätte fint där vid vattnet när allt va så fruset.... så va tvungen att ta lite såna kort också ;)


Sen åkte vi hem & jag hoppa in i duschen.... när jag kom ner till källaren
& skulle klä på mig hade Uffes lämnat en present & ett kort på sängen =)




Gulleplutten *ler*
Sen åkte vi in till Söderhamn & käka på aspendos... gott =)
Va lite sötsugna efter det så vi åkte å köpte lite gotta & tog mé hem till Hans föräldrar
& kika på film *Ler*
Dagen slutade mé en helkroppsmassage =)
En bra dag tycker jag *ler*

I dag... igår.... *hmmm* söndag iaf =)
gjorde inte så mycket,..... kika på film... Kerstin klippte Uffes hår...
vi gymma.... åt middag... & åkte hem... *ler*
vi la oss.... jag lyckades somna... sov två timmar sen va det kört..... har försökt sova flera timmar nu men inte lyckats
somna om.... förstår inte varför jag har så svårt å sova helt plötsligt... *suck*
så nu har jag bäddat i soffan.... & ska sätta på en film *Ler*
får väl se om jag kan slumra till en stund...
Emma ville att jag skulle mé till köpis imorgon..... får väl se hur det blir mé tanke på sömnen....
jaja Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0