Mys

Fy fan va god mat det é på mezopotamya =)
Bästa restaurangen som jag vet om!!!!
Jag beställde marinerad oxfile spett mé pepparsås.... *mmmmmmm*
förrätten va också ruskigt god...  speciellt va det nån rulle mé fårost oj oj oj!

Efter vi käkat ringde Linda (syster) & berätta att hon ska åka till schweiz 2 månader
& fråga om inte jag kunde va hundvakt åt hennes lilla Lilja


& det é klart =) titta bara på henne =)
Linda ska åka i början av mars.... snart det =)



Jaja När vi lagt på åkte vi till Ica maxi & köpte lite godis =)
Sen åkte vi till Bion & såg Valkyria... riktigt bra faktiskt....
synd att dom inte lyckades döda hitler bara!



Sen åkte vi hem & såg på ytterligare en film om andra världskriget... Schindlers list!
Grymt bra!
Överlag va dagen jättemysig =)

sen va dagen slut & det va bara å gå & lägga sig......






Ja idag ska jag slappa.... åka & handla lite....  ja inte vet jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0