Farbror doktor...

sådär ja.... nu har jag varit hos farbror doktorn....
han va jätte trevlig.... men ja.... kan inte sjukskrivas för nåt sånt här...

så han skulle remitera mig till det här sömnprojektet.... "bättre sömn utan sömnmedel"
inte vet ja? kanske é skitbra =) kanske bara é dravel....
ska in imorgon & ta massa prover & kolla värden.... kolla socker & kolesterol....
han sa iaf att jag inte va psykiskt sjuk eller deprimerad *skrattar*
det känns ju betryggande =) att inte va psykiskt sjuk =)

så jag ska va fastande från kl 21 ikväll =) inte ens vatten tydligen....

så ja.... va ska jag göra? måste till arbetsförmedlingen.... kanske ta en promenad dit....
fan va tråkigt.... ja... *hmmm* får väl se hur det blir mé det!!!
Uffe sa att vi skulle ta en lång promenad ikväll iaf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0