;)

Igår va jag då å tog blodprov.... gick bra när jag tittade bort  *ler*
Sen åkte jag till arbetsförmedlingen....
& sen åkte jag & handla mat & begav mig mot Emma.....
Vi spelade lite Buzz.... titta på film....
Sen börja jag laga lite käk.... & sen kom Uffe dit också =)
Vi spelade lite mer Buzz & kika på tv.... hade jätte trevligt...
sen åkte vi hem... & jag började packa.....efter det va det sängdags =)

Idag... vaknat... packat det sista.... & suttit i bilen i flera timmar =)
Nu é jag äntligen framme i Karlsborg.... gosat & lekt mé Dixie & Lilja.


lite svårt å va här när mamma, pappa & Johan röker... alla 3!!!!!
Men men satte på mig ett plåster nyss =)
så det ska nog gå bra *s*

Nu pratar mamma om å laga mat *mmm* ska bli gott!
Kasslergryta =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

usch blodprov.... stackare

2009-02-21 @ 12:18:50
Postat av: emma

du har blivit utmanad på 4saker! :) kolla min blogg. PUSS!

2009-02-21 @ 14:07:13
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0