5-årsdag....

5-årsdag på lördag..... Uffes födelsedag på tisdag & allahjärtans dag nästa lördag =)
Herregud =)

Eftersom gubben jag satt hos inatt sov hela natten så har jag suttit & klurat & planerat....
Ska till Köpis idag mé Maria & shoppa loss lite....
Köpa lite blommor på plantagen, åka till ikea & köpa lite fint, köpa några presenter
till PUFF-UFFE(nöjd nu emma?)

Har gjort en "check-lista" av allt jag ska göra dagen innan.... putsa fönster & hej å hå =)
Nu jävlar ska gubben bli nöjd =)

Ska laga finkäk & baka tårta till födelsedagen....  Han vill ha hemmagjord glasstårta?
Hur fan gör man en glasstårta.... jag som hatar & baka & hålla på.... men men köpa lite glass & godis & plocka ihop...

Förra året ville han ha en marsipantårta..... självklart ville han ha GUL marsipan... som inte fanns, så jag fick färga å hålla på =)

Ja nämen det ska väl gå fint.... ska väl göra mig iordning innan ja ska hämta upp Maria så hon inte döööör när hon ser mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0