WTF?!

Åååååhhhhhhhhh.........
Förkyld igen... feber, halsont & lite täppt i näsan....
Hur F*N är det möjligt???
Kanske é svinis???
*s*

Nä nu blir det till o vila & kurera mig så jag hinner bli frisk
innan jag ska till Emma!!!!!! Måste måste måste!
Så nu ska ja gå å kika på film mé mamma & mona... käka melon...
bädda ner mig i soffan me tjocktäcket.

Har bara lite svårt å slita mig från datorn när man har mycket trevliga personer på
msn å snacka mé =) Aldrig fel å höra sånt som jag får höra just nu....
Självförtroendebooost *s*
Mår genast bättre =)


Kommentarer
Postat av: emma

meeeeeeeeeeeeeeeeen nej!!! inte sjuk igen :( jag håller tummarna på att du blir frisk snart gumms <3

2009-12-02 @ 18:09:46
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0