*wohoo*

Imorgon får jag äntligen min bil *Ler*
Min 740 *skrattar* kan inte riktigt vänja mig vid tanken
att köra 740 =)
Men men ;) Ska bli skönt att ha bil igen & slippa känna mig så isolerad =)

Helgens planer é ännu obestämda... Har några alternativ så ja
slipper gå uttråkad iaf =)
Skara, lidköping, hjo eller karlsborg... eller t.o.m. götet???
Jösses ;)

Hoppas ju mest på Karlsborgsplanerna... men... väntar på besked =)
Haha

Bokat tid hos Amanda i Gävle för å fixa naglarna nu också =)
Bara hon som kan fixa dom!!!!!!!!!!
Få lite julfina naglar kanske ;)

Emma verkar ha planerat hela vistelsen där =)
Det blir julbak... bad på fjärran mé Julia...
Monopol & Mario... Bio =) Ja det ska bli så jäkla kul!
Känns som det va jätte längesen ja träffa dom!!!!


Nu ska jag försöka organisera upp röran i rummet här...
Om det é möjligt =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0