Trötter...

Toksomna efter det förra inlägget jag skrev =) sov väl kanske 2 timmar eller nåt =)
sent på kvällen sen blev det filmkväll mé Håkan.... vart så sent så jag sov över där...
Idag har vi vart på middag hos Emmas föräldrar..
& sen gick vi till Emmas bror & va barn/hundvakt =)
Fick träffa Zätas syster Gabby =)
Hon va jätte liten jämfört mé Zäta... men samtidigt jätte lik ;)
Va lite roligt faktiskt... synd bara att man inte hade kameran mé sig... men tog nån kass bild mé mobilen som jag får lägga upp sen ;)

Sen har vi käkat.... haft lille julafton ;)

Zäta fick grisöron & en leksak
Julia fick två Hello Kitty bodys + en till julklapp som kommer på julafton
Emma & Robin fick påslakanset
& jag fick trätexten "LOVE"

Imorgon ska jag åka hem :(
Önskar ja kunde ta mé mig Emma & Julia =)
Kommer ju sakna dom!!!

Dom har gått å lagt sig nu... kanske jag också ska göra *ler*


Kommentarer
Postat av: emma

vill inte att ni ska åka hem :( kommer bli så himla tomt!! :( <3

2009-12-14 @ 11:17:52
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0