Travel by train

Jaha. Nu sitter jag på tåget hem... Med blandade känslor. Ska bli jätte skönt o komma hem... men hade velat ta me mig Emma o Julia :) då hade det vart perfekt. Idag har vi vart en snabbis i valbo o kikat lite. Sen åkte vi hem... Tog me Julia o Zäta ut på en promenad o Emma tog massa kort! Älskar när hon gör det. Korten blir ju så bra! Fårförhoppningsvis korten ikväll eller imorgon :) vill ha vill ha! På tågstationen så såg jag charlie o mattias, dom från lyxfällan :) va tvungen o be dom flytta på sig så jag, zäta o väskan kunde komma förbi :) haha. Coolt för mig som e såpass kändiskåt haha. På onsdag ska mamma o pappa ha storfest på livslyckan :) kommer nog bli trevligt. O på fredag sticker jag o brudarna till sthlm! Längta längta! Nä nu vill jag hem o mysa :) Mmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0