Min Dag...

Va hos barnmorskan... Det gick bra...
Sen åkte jag hem till gullAnna & snacka & planera våran
stockholmsresa... =)
Mycket olika resplaner haha
Men har nu äntligen kommit fram till att vi ska åka mé min morbror
till sthlm...
Han kommer ju hit imorgon & så ska han till sthlm på torsdag så varför inte =)
Perfekt =)
Så nu behöver vi bara boka hemresa =)

På vägen hem från Anna så fick ja soppatorsk... haha
Johan fick återigen komma & rädda mig...

Va på en lång promenad med Zäta förut... Riktigt skönt va det... bara jag & han...
i snön.... mé bra musik i öronen...
Så jäkla skönt & avslappnande... Åh älskar snön!!!!

Imorgon ska det fixas hela dagen lång =) Inför festen på kvällen =)
Hade ju velat träffa en viss mmmm innan sthlm... men blir nog inget sånt :(
Nä jösses nu blir det nya tag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0