Jazz


Idag har det vart jazzfest på Livslyckan ;)
& jag måste allt säga att det verkligen va lycka i huset ;)
Mycket sång musik & ös ;)
Vi é de sista som hamnar i säng.
Men inte långt efter gamlingarna ;)

På bilden har vi min pappa & Brian Carrick som va några av de som förgyllde vår afton *s*
Fick höra av många att jag hade en mycket fin sångröst... men även en väldigt "raffig" klänning *skrattar*
kort kommer om det va nåt som dög.... de ska granskas kritiskt imorgon ;)


Nu ska jag & Anna hoppa i säng & försöka sova... För imorgon åker vi mé Morbror Stig till Stockholm...
Där vi ska parta & shoppa till max *ler*
Måste ju självklart gå till mitt & Elins gamla hak... Bullen & se om det finns kvar ;)
Nä just det ja... sova sova sova

G'natt


Kommentarer
Postat av: emma

tack babe det behöver vi ;D ser ut som att ni hade riktigt roligt igår! sakna!! puss <3

2009-12-17 @ 11:30:23
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma

ja verkligen :D ni är så söta tillsammans! allt bra gumman? haft kul i sthlm? :D

2009-12-21 @ 10:34:08
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0