GLAD

Haft en bra helg =)
Vin & filmkväll i fredags... gott sällskap också =)

I lördags så.... körde jag på en älg på väg till Hjo... :(
Som tur så klara sig både jag, bilen & älgen ganska bra =)
Prata mé polis & jägare å hej å hå...

Sen när allt va klart & chocken lagt sig så åkte jag till Sandra
där det va fest *ler*
Vart en riktig lyckad kväll =)

Vakna kl 13 idag ;) kändes som det va 7 på morgonen ;)
käkade frukost typ kl 4..... sen åkte jag "hem" till karlsborg....

Käkade god middag som Johan hade lagat... Sen gick ja å duscha... gjorde mig iordning...
& stack iväg på filmkväll mé väldigt bra sällskap...!!!
Kom relativt nyss hem....  Ska sova snart....

Känner mig.... Glad *ler*..... mycket mycket glad *s*

Kommentarer
Postat av: emma

baby, du har skrivit helg istället för älg ;) haha! låter som du har haft en trevlig helg :D

2009-12-07 @ 09:28:12
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0