FAN

Va é det för jävla fjortisförälskelse man har! SKIT också!!!!
Kan inte sluta tänka... Bara vill ha...
Men varför é det så att man mest vill ha dom man inte riktigt kan få?
Varför utsätter man sig för sånt?
Dom som vill ha mig vill inte jag ha...

"Jag gillar en kille som gillar en tjej
som gillar en kille som gillar mig..."


É det inte exakt så det é???????
Man kanske skulle byta lag? Men é det verkligen lättare mé tjejer då?
Kanske bara blir svårare? Och Nunna é ju inte tänkbart att bli....
So what to do what to do??????????

Om jag bara kunde få lite is i magen & INTE höra av mig...
Så KANSKE han kommer till mig.... eller helt enkelt satsa på någon
annan?!

haha ja jäklar sicka djupa tankar en har ;)
Imorgon ska jag till barnmorskan på min årliga check up ;)
*uuuuh*

Onsdag blir det storfest här på Livslyckan...
& så kanske ja sticker till sthlm på torsdag!!!!
Partar & myser mé Savan!!! Tycker jag låter som en toppen idé ;)
Ha skitkul... å tänka på annat!!!! Perfekt!!!!

Nä för fan..... Förstår inte varför jag sitter uppe jag é ju så jäääääääkla trött ;)
G'natt


Kommentarer
Postat av: emma

usch det där med kärlek är jobbigt ;/ huua! saknar dig redan<3

2009-12-15 @ 10:18:48
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma

jaaaaaaaaaaaa ;D myspys!

2009-12-15 @ 11:13:46
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0