................

Jaha.... här händer inte mycket =)
Inte mycket till liv när man inte kan ta sig någonstans... visserligen finns buss... men va fan ;)
Längtar till lördag då jag får min 740 *skrattar*
Imorgon ska jag på bio mé Emmelie... vi ska gå å se New Moon =)
Ska bli kul.
Inte träffat Emmelie på ganska länge heller =)
Så ska jag försöka svänga förbi Mari någon dag också =) Hon har ju bränt skivor till mig...
*skrattar* Mari's favorite music volume 2... det é bra grejer det =) eller ja volume 1 va ju skitbra =)
Så jag har höga förväntningar på 2:an *ler*

Idag då... *hmmm* ska hjälpa mamma & Mona & städa kökena här... & sen tänkte jag få ordning på mitt rum...
& sen.... kanske fjäska lite för mamma så jag får låna bilen =)
Visserligen jag som tankat upp bilen så det borde jag få.

Saknar mina Hjobrudar också =)
Måste ju träffa dom snart så jag inte avlider...
Försöka prata mé Hanna om skara helgen som kommer... se va vi ska hitta på för bravader =)

Längtar till den 9:e då jag åker till Emma, Robin & Julia *ler*
Ska bli kul å spela monopol "på riktigt" igen =)
Tänkte kanske passa på å fixa naglarna när jag é i Gävle också =)
Öhh jaja kanske ska gå å göra lite nytta ;)
Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: emma

ååh jag vill också se new moon! den är säkert grym :D



vad menar du med monopol på riktigt? ;) hahah! puss

2009-12-01 @ 17:24:16
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0